Samarbejde om forskning og innovation

Institut for Elektro- og Computerteknologi samarbejder med en lang række offentlige og private virksomheder om fælles forsknings- og udviklingsprojekter. Vi ønsker nemlig at skabe nogle af verdens bedste vilkår for industriel og kommerciel udnyttelse af den viden, vi producerer, og det gør vi blandt andet gennem et tæt samarbejde med erhvervslivet om forskning og innovation. Samarbejdet sikrer, at den viden og teknologi, der skabes i universitetets tekniske forskningsmiljøer får en klar forankring i virkeligheden og kommer det omgivende samfund til gavn.

Samarbejde - en gensidig gevinst

Et samarbejde om et fælles forsknings- eller udviklingsprojekt er til gensidig fordel for både samarbejdspartner og forskningsenhed. Her får din organisation mulighed for at fokusere på konkrete områder i tæt samarbejde og sparring med verdensførende forskere på Aarhus Universitet.

Er du interesseret i at indgå i et forskningssamarbejde med Institut for Elektro- og Computerteknologi, kan du kontakte instituttet eller høre nærmere om mulighederne ved at kontakte vores erhvervssekretariat.

Her kan du se eksempler på erhvervssamarbejde, læse om innovation, iværksætteri og forskning på Institut for Elektro- og Computerteknologi: